måndag 19 januari 2009

vatten

När man dricker shaker måste man också dricka 3 liter vatten varje dag. Eftersom shakerna är vätskedrivande. Och man inte ska bli uttorkad. Och då kan jag lova er. Att om man dricker 3 liter vatten om dagen. Då blir man kissnödig. Och måste gå på toaletten många gånger per dag. Nu har jag bara en halv liter kvar för dagen. Sen så. Ringde henne nu också. Ska tydligen komma in nya imorgon. Men hon kunde inte lova. Så ska ringa henne på morgonen innan jag planerar att åka in. Så jag slipper ifall hon inte har något inne. Tydligen ganska många här i växjö som måste ha uppmärksammat denna magiska pulverdryck.
Dessutom har jag smort in mig, dagen till ära med Bath & Bodyworks Cool Citrus Basil Som jag fick gratis på hotellet i Miami. Och jag hittade en av flaskorna idag. Och tänkte att det ju hade varit mysigt. Så nu luktar jag Miami. Eller. Så som jag luktade när jag var i Miami. Och då blir jag ju påmind om det. Vilken underbar vecka det var! Dessutom är mina fötter, som har blivit väldigt torra, insmorda med ett tjockt lager pålitlig helosansalva, så mina fötter är lika oljig som en nyfödd bebis. Men funkar alltid när man behöver mjuka upp fötterna. Helosansalva, strumpor på det. Innan man går och lägger sig. Så blir fötterna som bebishud. Fina grejer det.
Nu spelar jag Selma. Och ser på smekmånaden. Och är sjuuukt hungrig. Glad att jag börjar med cambridge imorgon! Det lär bli som en lyxsemester.

Inga kommentarer: