tisdag 20 januari 2009

antingen eller

Ska jag, som så många andra, skriva ett inlägg om det som hänt idag, att Obama idag flyttar in i Vita Huset och dyl, eller ska jag ge er en rapport om hur min dag har varit?
Jag vet att det inte alltid är så spännande. Jag vet att många bloggar jag tyckt varit intressanta har sjunkit i intresse från min sida sett när de blivit alldeles för alldagliga. Istället för reflektioner om livet så har det bara rapporterat av "idag har jag..".

Idag har iaf jag varit hos skräddaren för att sy in klänningen till årshögtiden. Skulle ha samma som förra året. Men den varj u för stor så vi skulle sy in den. Men istället fick jag byta och ta en mindre klänning och den var också tvungen att sys in i midjan! Jag kände mig så lycklig, ståendes på den där pallen, utan att känna mig alldeles för tjock och fläskig.

Sen gick jag på en av mina kvällskurser, den bärande rösten. Men verkar inte vara som jag trodde så jag är osäker på om jag ska läsa den, kanske ska nöja mig med sång/performance? Eller var det bara för att jag är trött och känner huvudvärk. Allevo var inte heller att föredra. Känner mig trött och kraftlös. Cambridge är minsann inte överskattat av mig! Inte konstigt det gick som på en dans när jag drack dem. Kände mig helt annorlunda i kroppen när jag drack dem. Kommer få tag på dem tidigast torsdag, håll tummarna för att de kommit in till min konsulent då!!!

Inga kommentarer: