söndag 11 januari 2009

not like love

Jag ser på filmen a lot like love. Eller såg. Den är slut nu. Den är fin den. Eller. Själva filmen är väl sådär okej. Men soundtracket. Wow. Det är ett par riktigt bra låtar där. What a feeling. Eller brighter den sunshine. Eller vad den heter. Look What Youve Done med Jet(s?). Breath (2 a.m.) med Anna Nalick. I´ll be there for you. Bon Jovi. Typ en massa andra också. Yea.

Jag tycker min tappra riddare borde knacka på dörren snart. Säga att jag är hans för alltid. Och att han gör vad som helst för mig. Vart fan är han? Jag blir så trött. Jävla karlar, varför ska det vara så förbannat svårt?

Annars måste jag erkänna att hets inte var så jävla bra. Trots Markus. Bara vissa av låtarna gillar jag. På något konstigt sätt. Eller. Jag tycker mer de är roliga än bra. De låter förjävliga. Men vissa texter är bra. Och man blir glad av de flesta låtarna. Sorry Markus. Tur att du bestämde dig för att köra solo istället.

Inga kommentarer: