måndag 12 januari 2009

prettier

ikväll är det tentamensdags.
jag ska inför lärare, kursare och musikproduktionsstudenter spela upp min låt. det är lite pirrigt. för jag har inte hört slutresultatet än. så jag vet inte om jag är nöjd. men det är ju sent att tänka på nu. att be dem spela upp det och komma med åsikter. Det får bära eller brista. Jag messade ena killen nu. Ifall att de har glömt det. Frågade om det var klart. Yea. Hoppas den blir bra.
Lite nervöst är det allt. Eftersom låten är ganska personlig och så. Det är som Anna Nalick sjunger i sin låt Breath (2a.m.) (som förövrigt var med i gårdagens film) "And I feel like Im naked in front of this crowd, cause these words are my diary screaming out loud, and I know that you use them however you want to."

Annars har jag "bara" ett futtigt paper kvar att skriva på max 3 sidor, med radavstånd 1,5 som jag tänkte skriva på tåget ner till / hem från malmö. Sen är saken biff.

Om ni förresten vill höra låten som ska spelas upp ikväll, i en laidback akustisk version med dålig inspelning, kika in på min myspace och klicka på prettier. Eller på någon av de andra låtarna. Det är bara att go wild!

Nu ska jag till skolan!

Inga kommentarer: