tisdag 20 januari 2009

om man har tråkigt (som jag har nu)

kan man leta upp en rolig lista någonstans att fylla i. det här är en lista kopierad från facebook, av en utbytesstudent. så märk väl att "the wall" är min gästbok på facebook. Välkommen in till min värld! :P

Go to your wall and list the last 12 people who have commented. If someone has commented twice, skip to the next person...

1. Ola H
2. Mirja J
3. Marléne L
4. Victor W
5. Erik S
6. Petra N
7. Petra A
8. Amanda Joy D
9. Monica M
10. Cheryl P
11. Kristofer S
12. Jenny A

Q: Have you ever kissed number 6?
A: Nope.

Q: What's the best memory you have of 9?
A: Hennes steppdans. Moncia är en underbart glad och sprallig person som jag lärde känna i USA. Hon läste dans. Och var grym på just stepp-dansen.

Q: When's the next time you're gonna see 4?
A: Inte den blekaste. Stöter väl på honom på pudas när jag minst anar det.

Q: Is number 7 pretty?
A: Javisst.

Q: What was your first impression of number 11?
A: Lite dryg. Kanske. Ekonom och sånt. Men nu vet jag ju bättre! :)

Q: How did you meet 3?
A: Vi tog en kurs ihop i rörlig bild på gymnasiet. Höll på och filmade och så. Det var skoj. Härliga tider.

Q: Is number 1 a close friend?
A: Nej, mer en bekant skulle jag nog vilja säga.

Q: When was the last time you saw 2?
A: I torsdags! Jävligt länge sen innan dess. Men ja. I torsdags. När hon lämnade mig vid busshållsplatsen.

Q: Have you ever been to 4's house?
A: Nej.

Q: When's the next time you'll see 10?
A: Förmodligen aldrig mer i hela mitt liv. Sorgligt men sant. Det var en av mina utbytesstudenter. Men vi fick inte så bra kontakt.

Q: Have you seen 2 in the last month?
A: Ja, men det svarade jag ju nyss på! :P

Q: Have you ever been to the movies with 3?
A: Nej.

Q: What do you and number 11 talk about the most?
A: Oj. Innan var det kårgrejer. Sen blev det göteborg grejer, som också var kårgrejer. Nu är det väl mer Duluth och sånt. Eftersom han också har pluggat där nu. Träffade faktiskt på honom i skolan igår. Men det är ju en annan historia som inte har med det här att göra! :)

Q: Would you give number 5 a hug?
A: Kanske om det är ett måste... :P

Q: When have you lied to number 12?
A: oj. Jag tror inte jag har gjort det. Ever. Men det var länge sen vi träffades nu!

Q: Do you know a secret about number 2?
A: många. vill jag tro. om hon nu håller saker hemligt.

Q: Describe the relationship between number 8 and number 1.
A: När Amanda (8) pluggade här så bodde hon på Seminarievägen. Liksom jag. Hon gick då på Pudas och härjade. Och på Pudas. Dit gick även Ola (1). Och nu har jag ju inte så himla bra koll men kan vara mycket möjligt att han tom satt i Styrelsen för pudas den terminen Amanda var här och pluggade.

Q: Have you ever danced with number 6?
A: Nej. Det tror jag inte. Men vi har åkt tåg ihop.

Q: How long have you known number 12?
A: Sen trean kanske. Jag tror vi lärde känna varandra på fritids innan vi började i skolan tillsammans. Vi gick på olika lågstadie, men samma mellanstadie, i parallellklass. Sen gick vi i samma klass på högstadiet. Dessutom gick vi på scouterna ihop. Och åkte till Teneriffa ihop.

Q: Have you ever been in a fight with number 9?
A: Nej. Kanske om kristyrtuben och kavlen när vi bakade pepparkakor innan jul.

Q: Have you ever been a co-worker with number 7?
A: Sort of. Vi har ju jobbat ihop på pudas.

Q: Have you ever wanted to punch number 2 in the face?
A: Ja. Det har jag nog. Men det är sånt som går över.

Q: Has number 4 ever met your mother?
A: Nej. Det har han nog inte.

Q. How did you meet number 8?
A: Vi stod och fyllesnackade på pudas VT05. Sen visade sig att hon kom från Duluth, dit jag skulle året efter. Så därför blev vi kompisar. Så kan det gå. När man är full och pratar med allt och alla man ser.

Q: Did you ever accidentally physically hurt number 10?
A: Nej. Det tror jag inte.

Q: Do you live close to 11?
A: Kind of. Vi bor ju båda på campus.

Q: What is 1's favorite food?
A: Friterade grodlår och länsmansnäsor.

Q: What kind of car does number 7 have?
A: Tror inte hon har bil, men har hon så ingen aning.

Q: Have you traveled anywhere with number 5?
A: Ja. Vi har väl det. Till typ London och runt i england, Frankrike, Italien, Kanarieöarna, Danmark, Tyskland, Thailand, sen säkert mycket runt i Sverige.

Q: If you gave number 8 $100 dollars, what would they spend it on?
A: Resa till Sverige hoppas jag!

Q: Which one lives the farthest away?
A: 8,9 och 10. Alla i USA.

Q: Which one do you hang out with the most?
A: Innan 2an men nu är det förmodligen 5an.

Inga kommentarer: