lördag 10 januari 2009

den vita makten

Nu kan jag med all rätt skriva det. För nu har jag skrivit klart alla 3 delar av kompletteringen. Känns ju för jävla underbart. Får man svära så i bloggen? Min bror har ju tydligen anmält min blogg för att jag har för mycket vit maktsnack i bloggen. Ja, vit makt och jag. Som till min födelsedag/julklapp då jag önskade mig skivan Hets!, helt oskyldig indiepop signerad av Krunegård, och min bror undrade varför jag önskade mig vit maktmusik. Man kan ju fråga sig hur han tolkar mig som person när vi träffas. Min bror, som faktiskt har börjat blogga. Kolla in honom om ni har lust. www.pocustanexplorer.blogspot.com. Och oj så roligt det var att länka helt plötsligt. Nu har jag ett arbete kvar att skriva. Det ska in på torsdag. Sedan är jag i fas. Det känns faktiskt skönt. Att äntligen vara i fas. Speciellt eftersom c-uppsatsen nalkas och jag inte vill ha några kompletteringar att skriva samtidigt som jag skriver den.

Dessutom ska jag få jobba minst en av veckorna jag är ute på VFU i vår. Känns skönt, att få lite cash samtidigt som man gör VFU. Nicenice. När det är på min sida.

Inga kommentarer: