onsdag 28 januari 2009

popcirkus

nu är det inte långt kvar. till premiären av popcirkus. och även fast ni inte vet kan ni väl lista ut vem som ska spela på premiärprogrammet. en video är laddad så jag kan spela in. ifall jag vill. :) sen finns det ju på svt play. jag borde ju även lära mig spela in från tvn till datorn. så jag får det digitalt. men det får bli en annan gång.

idag skolkade jag från skolan och rensade upp i lägenheten. inte allt. men mycket har jag gjort. näst på tur står det att sortera alla papper jag har. har så himla mycket. osorterade. och måste ju få ordning på alla mina grejer. så mycket lättare att flytta då. ;)

efter ett litet besök blev det att jag fastnade framför tvn, datorn. Nu ska jag som sagt se popcirkus. Imorgon kommer mamma och ger mig lite saker. Ska bli skoj. Ska bland annat få flyttlådor och kuddar + papper som jag behöver för körkortet. Och pulver. Om lite mer än en vecka så är det akademisk högtid och då ska det bli kul att gå i fin klänning, men jag vill ju inte den ska sitta åt för mkt! ;)

Inga kommentarer: