fredag 16 januari 2009

15 arbetsdagar

Så långt har mina lärare på sig att rätta min komplettering. Det är egentligen orättvist. Jag vet. Jag kan välja när jag vill skriva kompletteringen, sen måste de rätta de på 15 dagar. Jag hade kunnat välja att ge dem det över semestern, men det gjorde jag inte. Hur orättvist det än är så vill jag inte att det ska ta 15 dagar. Jag tycker de ska rätta den på 2 dagar. Så jag får reda på att (om... var inte så optimistisk Maria!...) jag har klarat den. Sen har jag ju ett arbete till jag är orolig över. Som jag lämnade i torsdags. Att jag måste komplettera det också. usch. Jag vill inte.

Jag skulle ha vaktat en tenta idag, om jag inte jobbade redan. På vattentorget. Glad jag slapp det. Imorgon ska jag vakta en jättetenta. Vi ska uppdelas över 7 olika klassrum. Sen har jag 30 minuter på mig. Att hämta och göra iordning den andra tentan. Jag ska vakta. Och hinna äta något. Helst. Så jag hoppas jag får gå tidigt.

216 tentor. Ska jag hämta. Och dra med mig till Stenladan. Och sedan vakta poliserna.
jag har laddat med japanskt korsord och pocketböcker. så jag inte ska bli uttråkad.
Jag måset börja läsa mer. Jag önskar jag var en sådan som läste mycket. Bra böcker. Så jag blev mer intelligent. Och därmed kunde mer om saker och ting. Sånt som är viktigt. När man spelar tp. och ser på på spåret.

Inga kommentarer: