måndag 26 januari 2009

det var inte jag, det var den där grisen

Man ska nog inte någonsin säga att man har hört och sett allt. Jag kan undra ibland om folk är allvarliga, eller om man verkligen tror på all dynga som påstås hit och dit. Eller vad sägs om det här, http://www.expressen.se/Nyheter/1.1443265/get-misstankt-for-vapnat-ran, som gick att läsa om i expressen häromdagen. Det kanske är så att de så gärna vill ha en gärningsman, att de lurar sig själva att tro att de kan vara så, eller så tror de verkligen på trolldom. Ja, jag vet då inte. Men undra inte om den där geten har varit och snott pengar av mig tidigare, jag tycker jag känner igen den!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, den notisen förklarar ju verkligen ett och annat. Farmors fina guldbrosch som försvann i början av åttitalet och min födelsedagspresentklocka som var som uppslukad efter ett bullbak i köket. Nu förstår jag... Ser fram emot att träffa dig på torsdag! STOR K R A M ! M