onsdag 21 januari 2009

demokrati och målstyrning

Idag hade vi två föreläsningar. Den första på morgonen om demokrati och den andra om målstyrning. Jag vill inte säga att läraren var extra charmig, eller om det var ämnet som var extra intressant, men det var en otroligt bra föreläsning som gav mycket. Eftermiddagens föreläsning var bättre än måndagens föreläsning, men efter en sådan morgonföreläsning har man inte mycket val mer än att acceptera det faktum att man pratar om något tråkigt, eller inte lika spännande. You get my point.
Dessutom är jag förundrad över dagens teknik. Jag kan kika in på facebook och bloggen på mobilen under föreläsningen utan att någon märker det. Mäktigt!

Sen har jag varit lite duktig idag. Diskat och sorterat skivor. Men jag borde städa mer. Har ju sagt åt Josse att hon kan komma hit imorgon kväll.. och då måste här ju vara lite snyggt.. Lite iaf.

Imorgon ska jag förhoppningsvis få mina efterlängtade Cambridgeshakear!! =) Woho. Ska in till stan och kolla lite grejer också.

Sitter annars och kollar på "made in Sweden" som jag är lite halvimpad över. Tjejen är grym på att sjunga men skriver inget eget. Han den killen däremot skriver eget, som inte är så bra, och vägrar ta kritik, och dessutom så tycker jag inte heller han har en bra röst, påminner lite om Rod Stewart men ja. Han är väldigt negativ hela tiden. Varför tog inte Anders, Andreas och Leila chansen att spela in en skiva med mig? Jag lovar att ta till mig all kritik och inte vara negativ!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej snygging!!!! För det första så har Anders, Andreas och Laila verkligen missat en grymt bra sångerska!!!! Men skit i det nu. Det viktigaste på torsdag är att jag kommer in igenom dörren :) Sen är allt skit samma bara jag får vara med dig! Puss /josefin

maria sa...

in genom dörren kommer du ju. men jag kan väl få snygga upp lite här eller? :P haha. ja. vi får pryla dem någon dag! puss