söndag 18 januari 2009

slappsöndag

Idag gjorde jag mig förtjänt av att ligga kvar i sängen hur länge jag ville. Spela poker. Se på tv. Lyssna på musik. Och bara ta det lugnt. Inte göra något speciellt alls. Har försökt att rensa och städa lite här hemma också. För jag vet att det ser förjävligt ut. Och jag har ju lovat mig själv att slänga minst 2 skräppåsar i veckan. Så jag försöker hitta saker att slänga. Än så länge tror jag på det. Verkar ju definitivt som jag kommer hem med mer skräp än jag slänger ändå. Men ja. Får kanske öka skräpslängandet till 3 kassar.
Imorgon ska jag upp tidigt och åka in till stan innan skolan. Köpa gooda shaker. (Måste ju intala mig själv iallafall.) Har en shake kvar som jag kan ta som morgonshake. Sen jävlar. Nu ska det försvinna kilon! I promise. Har redan försvunnit de kilona som jag gick upp hos Mirja. Det känns skönt. Nu är det bara "julkilot" som ska bort. Och "stabiliseringskilona". Och sen 10 kilo till. Ungefär. Sen är jag nöjd för denna gången. Det är mitt mål alltså. Baserat på från vad jag vägde idag, 13 kilo. I can do it!
När jag står där. över 40 kilo mindre. Jag kan se det framför mig. Vilken jävla skillnad. Man måste visualisera för att kunna nå sitt mål! :)

Inga kommentarer: