onsdag 14 januari 2009

porre, dh, msn och lösgodis

Mitt nya nyttiga liv som skulle börja i måndags blir lite uppskjutet. Efter en glass på stationen blev det bara värre. Lösgodis och porre (popcorn), grönsaker med vitlöksdip och beadip. Rödvin. Det onyttiga fortsätter idag. Har emellan varven stoppat i mig lite vindruvor, mirjas goda soppa, vatten men det onyttiga har ändå vunnit. Det är farligt. Speciellt som mitt illamående av att äta för mkt inte kom förrän imorse.. medan både Sanna och Mirre kände av det igår.
Vi har förutom att äta konstant, sett på sex and the city, desperate housewives, andra avenyn, spelat yatzy och tp, snackat skit, lekt med Melvina (katten), sovit extra länge och jag har, hör och häpna, skrivit klart min uppgift. Så resten av tiden ska jag bara softa! :)
Nu är det dusch, sen ska vi försöka ta oss ut på en liten promenad så vi gör något annat än sitter idag. Sen har jag en jävla utmaning i vår, att gå ner inte bara resten av mina kilon, utan även de jag gått upp i jul/igår,idag och imorgon. Wish me good luck

Inga kommentarer: