onsdag 15 oktober 2008

välkommen tillbaka

Någon har varit inne på tävligen. Gett mig nytt liv. Nytt hopp. Nya möjligheter. Om det avgörs ikväll istället har jag numera en chans. Jag ligger på fjärde plats. Hoppet har kommit tillbaka.

Jag sov till halv elva idag. Har varit trött och haft svårt för att sova några dagar. Efter en sen gårdag fick jag äntligen sova ut. Energin har kommit tillbaka.

Jag har börjat med en veckas shakedrickande idag. Nu jävlar ska jag ta tag i det igen. Motivationen har kommit tillbaka.

Igår skrev jag av mig genom att skriva en låt. Texten kanske får skådas när jag är helt färdig. Inspirationen har kommit tillbaka.

Jag ska snart gå till biblioteket och skriva färdigt min analys av min kartläggning. Så jag får det klart. Viljan har kommit tillbaka.

Välkommen tillbaka till mig! Jag har saknat er alla!

Inga kommentarer: