tisdag 28 oktober 2008

axelband

Jag har redan fått gjort en massa saker.. Inte allt, men en massa. Jag är nöjd med kvällen. Bland annat inhandlade jag inte ett men två axelband till gitarren. Nej, jag beställde faktiskt ett och handlade ett. Beställde ett svart med en Marilyn Monroe-ikon på. Men sen fick jag reda på att det är i silver. Fast det var vitt på fotot. Är det i silver vill jag inte ha det. Är det i vitt vill jag ha det. På det svarta tänkte jag göra en Maria-ikon. :) Ego-jag. Det hade varit lite coolt och väldigt eget. Måste dock hitta färg som fäster på läder. Men hoppas Sofia har lösningen! =) Tänkte nagellack annars?! Vad tror ni? Eller har jag ju annan vit färg. Men måste nog förmåla ganska noga. Ni ska få se ungefär vilken stil jag tänkt mig, gjorde en bild när jag var i USA.. men har den inte på datorn just nu, Revolving Elements heter den, en uppgift där jag skulle måla 4 självporträtt. Ja. Ni får se.
Jag hade något jätteklokt jag tänkte skriva här. Men nu kommer jag inte på. Jo, just det. Det är bara att säga grattis till mig. Jag är numera bara överviktig och lider inte längre av fetma. Har sammanlagt gått ner över 30 kg, över 20kg sedan den 22 juni i år. Känns så fruktansvärt jävla underbart. Fan vad duktig jag är!

1 kommentar:

helen sa...

Mycket duktig! Nu är det mindre kvar än vad du tappat, nice! :D