tisdag 28 oktober 2008

blurb

Ibland när jag har mycket att göra öppnar jag upp en Namnlös - Anteckningar och gör en TODO-list. För varje sak jag har gjort så raderar jag den. Det är underbart att se hur listan krymper. Tillslut är det bara någon liten grej kvar. Det är så himla mycket saker som ska göras hela tiden att det är skönt att se det framför sig även fastän man har det i huvudet. Jag ska bjussa på min TODO-list, allt som ska hinnas med förutom skolan, resten av veckan. Säkert mycket mer som jag ska göra som jag inte skrivit upp. Att shakerna står uppskrivna är för att jag är dålig på att ta dem i tid. Tog inte den första shaken idag förrän vid 13 vilket är på tok för sent!
Här är todolistan:
städa innan förfest
packa
diska
hemtenta
analys (biblioteket 28/10)
stan (15.43?) (axelband, nbv - räkning, kopiera papper)(28/10)
Jobba hovshaga
tenta - förbereda onsdag (28/10)
tenta - förbereda torsdag (29/10, innan kvällskurs)
shake 16.00
skahe 20.00
gästkort Josefin/Daniel (29/10)
Betala räkningar
Skicka tillbaka filmer
Förbereda inför kvällskurs
Örkelljunga (8.50 31/10)

Saker jag hunnit göra/påbörjat som har varit på min todolista:
Städa
Slänga sopor
Packa
Pantat flaskor
Rensat plånboken från onödiga kvitton
Klagat på SJ för att jag kom försent och kommer förhoppningsvis få reseersättning
Mailat Otto om musiktävlingen

Nu ska jag göra iordning en shake, diska lite, eller iaf ställa disken i diskhon, packa och ta mig ner till stan för att hitta ett schysst axelband till gitarren. Ikväll när jag kommer från jobbet ska jag försöka ta mig till biblioteket och skriva analysen. Känns stabilt.

Inga kommentarer: