torsdag 23 oktober 2008

[frågetecken]

Imorgon kommer fredagsfavoriten. Inte mycket favoriter den här veckan. Men mest har jag varit seg och trött och jag vet att det inte är på grund av shakerna. Jag längtar dock till den 12 november. Gud. Det är hemskt. Kan det inte vara över. Så jag vet. Att jag inte har vunnit.
Ikväll blir det nog inget pudas. Vet inte om det är smart eller osmart än. Vi får väl se. Förmodligen smart. Jag ska ju upp och jobba imorgon. Skriva arbete. Städa. Gå runt sjön. Cykla till Josefin. Se på idol. Sova över. Cykla till stan. Handla ett gitarrband som jag kan ha på konserten. Ifall jag vill stå upp. Tror jag ser smalare ut om jag står upp.

Imorgon är det komikerkväll i växjö. Björn Gustafsson m.fl. äntrar scenen. Jag ska inte gå. Men kanske får man en liten smakbit av honom om man åker in till stan imorgon. Who knows?

Nu ska jag göra ett sista försök att få tag på Julia innan jag bestämmer mig helt för att stanna hemma.

1 kommentar:

MammaEva sa...

När du står där (eller sitter) är det ingen som tänker på något annat än din härliga röst och din närvaro på scen. Det betyder allt! Försök bara intala dig att du ska njuta av stunden och - faktiskt - det är ju fantastiskt bra att du har kommit så här långt. Eller hur?
Jag håller på dig! Kram! M