torsdag 16 oktober 2008

slött

Idag har varit precis som igår. Jag har knappt gjort något vettigt alls. Lagat ett par shorts. En tröja. Försökt fixa till overallen. Druckit mina shakear. Bestämt mig för att köpa en vecka till om jag går ner mer än 3 kg den här veckan med hjälp av shakearna. Bara för jag vill väga så lite som möjligt den 12. Fånigt. Jag vet. Men det känns ändå skönt för självförtroendet! Har förresten bara på första dagen gått ner -0.8 kg så det kanske inte är omöjligt att det blir en vecka till.
Jag ska börja skriva på min analys idag, göra klart den imorgon och sen får jag se om jag kanske tar mig till Helsingborg Isåfall blir det konsert. Ytterst trovärdigt är nog att jag stannar kvar i växjö och festar loss med Josefin. Men det är ju konsert!

Idag när jag köpet kolsyrat vatten skrattade kassörskan åt mig. För vatten tar man ju ur kranen. Alltså. Som om jag inte skulle höra det sa hon till tanten innan mig "ja, nu var jag nästan på väg att ta med vattnet också.. det var ju tur jag inte gjorde det." "nej, det var tur, sånt tar jag ur kranen." "jag också. haha. vem är dum och köper det?" Typ så lät konversationen. Vilken serviceinriktning, tycker ni inte det?

Inga kommentarer: