tisdag 14 oktober 2008

vaniljsocker

Jag är en person som inte kan få fram ett enda litet ordbajseriförsök när jag skriver akademiska texter. När jag däremot ska blogga hoppar jag från det ena ämnet till det andra och kan inte riktigt sluta berätta allt jag har att berätta. Det torde vara bättre att skriva små korta inlägg så inte folk tröttnar på att läsa. Men tror ni jag lyckas med det? Nej då!
Förutom veckans musikvideo (som är på G!) tror jag nog jag ska ha någon form av lista varje vecka. Ni vet, veckans favorit. Där kan jag ju även utse veckans video. Ja, jag vet inte. Fredagspulsen eller något. För lutar åt att denna lista kommer skrivas på fredagar. Så då kommer även musikvideon.

Idag är sista dagen man kan rösta på mig i tävlingen http://www.millerfreshsounds.se/ och jag hoppas innerligt på att ni röstar så jag går vidare! Men det är klart att min blogg inte är så het och välbesökt än. Men jag tror jag får ge upp det hoppet tyvärr. Inatt eller imorgon natt vet jag säkert! Vet bara att den 15 är sista dagen, vet inte om det är natten till den 15 eller natten till den 16, det återstår att se. Jag kan bara säga såhär, det hade varit grymt kul att gå vidare!

Nu ska jag se färdigt dagens nedladdningar (How I met your mother och Heroes) och sedan bär det av till dagens jobb, cirkelledare för en musik- och rytmikkurs för förståndshandikappade.

Inga kommentarer: