lördag 18 oktober 2008

maria och jag - världens vackraste par


Så sjunger han ju, sjöng han igår.Tydligen är det fler skånska Marior som har uppmärksammat den här låten så jag var inte ensam om att ha planerat min framtid med Markus Krunegård. Inte heller om att faktiskt på ett riktigt fjortis sätt var jag ensam om att röra hans hand när han svepte den över publikhavet. Däremot var jag ensam om att få hans kam. Haha! Så det så. Nu kommer han ha svårt att få rätt på den där luggen som han gömmer sig bakom på sina konserter. Den och micstativet tycktes vara ivägen allt som oftast. Men nu har jag hans kam. Så nu måste han klippa bort luggen. Fast nej. Den är ju ganska klädsam. Min kompis Sofia ringde igår och frågade om inte jag ville till Göteborg med henne nästa vecka och se Markus. Funderar på om det är värt det. 3 gånger på en månad? Men jag älskar ju konserter och det är inte enkom för Markus jag skulle göra det ju... utan för att det är så roligt, både konsert, uteliv och nya ställen. Men vi får se. Ikväll ska jag nog på the tivoli igen, med min bror. Vi får se.

Inga kommentarer: