torsdag 23 oktober 2008

statistik

Jag är fortfarande lite sjuk. Gick till skolan idag och skrev tentan jag inte pluggat på. Vi får se om jag har förstått det tillräckligt mycket för att få godkänt på läxförhöret, som jag mer skulle vilja kalla det.
Idag är det 20 dagar kvar. Jag väntar med spänning. Det är en sådan underbar läskig känsla. Jag kan ju inte sluta hoppas. Kanske, kanske, kanske, kanske, kanske. Får faktiskt jag börja stöka med skolan för att ta ledigt i december. Men det ska väl inte vara en omöjlighet. Det är ju en dröm. Och det kommer inte hända. Men skulle det vara så är det det minsta bekymmret. Jag intalar mig det i alla fall.
Dessutom funkar det bra med shakerna. Lite iaf. Jag har nu ett BMI (som man egentligen ska skita i totalt) på 30.3, alltså bara 0.3 enheter kvar tills jag är överviktig och inte fet. Känns som det går framåt. Som mest har mitt BMI varit på sjukligt höga 41.1. Jag är bra jag. När jag bara vill. :)

Inga kommentarer: