fredag 17 oktober 2008

Rimligt mål?

När jag ställde mig på vågen i morse visade det ytterligare nergång. Jag fattar verkligen inte hur underbart det här pulveret, portionsförpackat och klart att använda, fungerar. Eller jo, visst fattar jag, får man i sig så lite kalorier så är det klart man går ner, men kilona bara rasar ju av. Har druckit shakear i 2 dagar och redan gått ner 1.5 kg. Det är inte illa pinkat! Jag ska nog köra på dem fram tills 12 november lutar det åt nu, om inte magen fuckar upp totalt igen...det var ju trots allt därför jag avbröt det förra gången och visst fortsatte jag gå ner förra gången så en omöjlighet är det inte att gå ner utan dem, men när man stått stilla ett bra tag är det en oerhörd push att man riktigt kan se hur siffrorna flyttar sig på vågen. Jag vill gå ner nästan exakt 7 kilo till innan den 12 november. Det låter som en omöjlighet men jag tror det kan gå. Om det inte går så är det okej ändå, men det hade varit roligt om jag lyckades! Det är en av de magiska gränserna. ;) Nu har jag 0.8 kg kvar tills jag sammanlagt gått ner 30 kg och 1.3 tills jag gått ner 20 kg sedan den 22 juni i år. Det är ju hisnande så snabbt och smärtfritt det har gått. Eller jo, smärta har jag fått uppleva bla i form av ont i magen, men nu efteråt har det varit värt det!

Nu ska jag försöka få ett lika produktivt flow i mitt analysskrivande när jag beger mig till bibblan, sen bär det av det helsingborg och väl där ska jag, lillasyster Johanna och storebror Erik se Markus Krunegård på the Tivoli! :) Mer om detta på tåget!

Inga kommentarer: