onsdag 15 oktober 2008

glädjeskutt

Jag och min storasyster Frida kan nog ha liknande glädjerus i kroppen just nu. Om ni går in på hennes blogg så förstår ni hur nära hon är att bli författare. Om ni går in på musiktävlingssidan och inser att jag ligger på fjärde plats och att det inte längre går att rösta förstår ni hur nära det är att jag kommer att få åka till Stockholm för en audition! Det bubblar av lycka i hela mig och jag kan knappt tro att det är sant. Vill inte hoppas på något förrän de har kontaktat mig och säger att "välkommen på audition till Stockholm den ... ", tills dess kommer jag tro det har blivit något fel och att de ska kolla upp alla ogiltiga röster osv. Men vi kan väl alla hålla tummarna för mig tills dess att de har kontaktat mig och sagt "tyvärr, du gick inte vidare.." och låta mig få skutta runt i lägenheten av ren eufori i några minuter. Okej?

1 kommentar:

MammaEva sa...

Grattis min lilla kompositör! Så fantastiskt roligt och du är verkligen värd den här chansen! Kul att du har börjat blogga! Nu håller jag alla tummar jag har. Jag känner på mig att det här kommer att gå riktigt bra!
Kram M