onsdag 15 oktober 2008

inom kort

Hur lång tid exakt betyder det begreppet. Några minuter? En timme? En dag? En vecka? En månad? Vad exakt betyder "mer information kommer inom kort". Jag vill att inom kort ska ha passerat och att inom kort ska vara nu!!! Har jag gått vidare? Jag kan inte koncentrera mig. Inte fokusera. Jag måste få veta! Jag kommer förmodligen bli ledsen och besviken. Men jag vill ändå passa på att tacka alla kända och okända personer som har röstat på mig! :D Ett mirakel måste ha skett inatt när jag gick från plats 11 till plats 4 och jag hoppas, hoppas, hoppas, hoppas, hoppas. Jag är så glad. Men så nervös. Och så tänker jag. Nej Maria, lura inte dig själv ännu en gång. Gå vidare utan att känna efter. Händer det så händer det men känn inte efter innan du vet säkert. Att man aldrig lär sig av sina misstag!

2 kommentarer:

FRIDA sa...

Hej!

Grattis! Hur många är det som får åka på audition?

Det låter ju jättebra, tur att vi röstade ;-)!

Kram Frida

sis™ sa...

hallå tjejen. det är superenkelt att lägga in youtube-klipp. när du är på klippet, på youtube, så finns det en kod till höger om det. en vanligt url-kod och en html-kod. du kopierar bara html-koden och klistrar in den i din blogpost. det gör du i skrivläget "redigera html" iställer för "skriv". lycka till =) kram