fredag 24 oktober 2008

fredagsfavoriten

veckans
MUSIK: Markus Krunegård – Jag är en vampyr
TEXTRAD: "Du fattar väl att du måste stå upp och slå tillbaka annars kommer de aldrig att låta dig va?"
OUTFIT: Svart linne, turkos halvkofta, brun tweedkjol, +raggsockorna är här för att stanna(veckans outfit handlar om vad jag har känt mig snyggast i under veckan som gått/använt extra mycket… inte så att jag använder kläderna varje dag…)
HAPPENING: Idolkväll hos Josefin ikväll
TREVLIGT: Att komma till skolan där jag gör VFU, känner mig alltid lika välkommen
OTREVLIGT: Jag har gått och blivit sjuk
SMART: Att Cykla till stan och köpa 2 veckors extra shakear
OSMART: Att skjuta upp biljettköpet till stockholm eftersom jag inte vet vilken tid jag ska vara där
SYND: Behövde energi i tisdags (skyller jag på) och bytte ut en shake mot 100gr mörk choklad som jag knaprade på mellan kvällsmusiklektionerna (vilket förövrigt förstörde min hals).
KÖP: 2 veckors shakear
ÅTRÅ: En skivinspelning
SAKNAD: En frisk kropp
SE FRAM EMOT: När jag gått ner 5.4 kg till så att jag kan sluta dricka shakerna


1 kommentar:

Josefin sa...

Maria nu har jag skaffat det här så jag kan kommentera!!! Vi ses sen och du du är bäst :D Pusspuss