torsdag 16 oktober 2008

todo-list innan 12 november

Okej. Nu har jag ju kommit på en massa viktiga saker som ska göras innan 12 november (som kommer vara mer snart än jag tror, mindre än en månad kvar ju!).
Först och främst måste jag hitta en sovplats i stockholm. Jag oroar mig inte fullt ut för detta eftersom jag känner folk i stockholm, borde ju inte vara så svårt att få någon att ställa upp!
Jag måste dessutom träna som fan, har bestämt att jag ska sjunga låten typ minst 3 gånger om dagen så jag verkligen kan den när jag ska spela den där, helst inför folk så vill du höra den är det bara att bjuda över dig själv på en kopp te! :)
Jag ska helst hinna gå ner lite i vikt, låter fjantigt men I know att utsidan är viktig och ju mindre jag är om 1 månad, ju bättre är det om inte annat så för min självkänsla. Det är nästan så jag funderar på 1 extravecka shakear om det går bra den här veckan!
Dessutom måste jag hitta, eller knåpa ihop, en outfit, även detta av ovanstående själ. Vad ska jag ha på mig så jag ser lagom egen och cool ut? Samtidigt som jag ska se så snygg, smal och trendig ut som möjligt? Ja, det är lite svårt!
Sen är frågan om jag ska turista lite när jag ändå är i stockholm? Ska jag stanna över helgen eller ska jag tom försöka hinna med nattbussen hem och strunta i upphälle? Har kollat upp happenings i huvudstaden men blir inte mycket klokare. Händer 95 saker bara den 12 i stockholm. Menmen. Jag får väl fundera lite innan biljetter bokas.

Ikväll ska jag och Josefin till pudas. Kors i taket, som man säger, när ovanliga saker händer.

Inga kommentarer: