måndag 13 oktober 2008

Omstart av ett underbart tidsfördriv!

Jag har länge funderat på det och nu tänkte jag göra det officiellt för femtonde gången ungefär, jo, Maria har börjat blogga igen!
Jag funderar fortfarande lite på vad bloggen ska handla om. Musik är ett självklart avsnitt av bloggen, det kan ni fethajja! Jag har funderingar på veckans video typ. Fast när jag får för mig kan jag ju lägga upp 15 olika låtar samtidigt. Så det kanske får bli dagens video? Men å andra sidan lägger jag inte upp musik varje dag. Förmodligen kommer det där med min egna musik också få ett stort utrymme. Kanske lägger upp nya texter och så, men ibland är mina åsikter för stora för mitt mod. Så jag vet inte om jag säger så mycket som verkligen betyder något. Annars kanske jag berättar något extra roligt, tråkigt, sorgligt eller trevligt som har hänt. Det vet man ju aldrig. Jag ska fundera på det samtidigt som jag faktiskt ska göra ett seriöst försök att göra en snygg egen design av bloggen... om jag lyckas. ;P
Vi hoppas på ett långt och lyckligt liv med mycket kontakt!

Inga kommentarer: