tisdag 18 november 2008

yrsel.

Igår hade jag skola mellan 9-15. Idag hade jag skola mellan 8-12 plus att jag ska iväg ikväll, näst sista gången, ut till Hovshaga och ha lektion. Förutom det är jag ständigt förvirrad. Så nu tänkte jag skriva en låt om det. Det är en sak som är positivt med att ständigt ha någonting att hänga upp sig på, det blir alltid en låt av det.
Jag har inte lust att åka ikväll.
Men nästa gång är sista gången.
Lätt att jag inte tar det i vår. Fast de tjatar på mig. De vill att jag ska ta det. De höjer min lön. Men nej. Jag har inte tid eller ork till det. Sorry. Kommer få en klumpsumma nu på allt jag gjort..tror jag.. och sen. Its over.
Nu till låtskrivandet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att du vågar säga nej! Det måste man helt enkelt lära sig. Lycka till med låten!
Kram!M