måndag 17 november 2008

skolarbete

Äntligen är jag klar med seminarieuppiften tills imorgon, känns skönt, tog inte så lång tid att skumma igenom litteraturen och skriva en tvåsidig reflektion om matematik. Det är ju trots allt ett ämne som jag brinner för. Det och musik. Och bild. En konstig kombination. Och när jag tänker efter. Så tycker jag nästan alla ämnen är roliga egentligen. Om man bara hade fått göra dem på sitt sätt. Typ.
Dessutom har min myspace börjat få riktigt många besökare och det tycker ju jag alltid är trevligt. Skulle det vara så att du missat adressen så är det bara att klicka dig in på: www.myspace.com/adancingswede och lyssna! Har lagt upp nya låtar och framförallt är jag intresserad av att veta vad ni tycker om låten prettier. Är ju lite nyskriven och så så har inte riktigt fått kritik om den... kanske därför jag gillar den, ingan har ännu dragit sönder den, analyserat den, berättat vad de tycker om den, omtolkat den och jag har inte spelat den alls många gånger, vilket betyder att det kommer ta ett tag innan jag tröttnar på den! =)
Nu ska här sovas. Imorgon kanske en ny text kommer upp...skrev den idag. Men ska sova på texten. Och kanske ska lägga upp min AmyMcDonald cover på this is the life. Vi får se. Nu börjar jag svamla igen. gonatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

ohh snäckan! den nya låten är verkligen jätte bra! du är så duktig! saknar dej hjärtat puss /Sk