torsdag 13 november 2008

hack i ben

Så var det över. Jag visste väl det. Det var inte så farligt. Fastän jag våndats så. Det var ganska kul faktiskt. Även fast jag inte vann. Och jag kan hålla på att analysera. Men alla förtjänade ju att vinna liksom. Och jag kan tycka det var lite synd att de valde att spela upp det i sådan miljö som de gjorde..eftersom min låt var den enda som inte passade in så. Och de höjde inte mig tillräckligt mycket så många sa det var pratigt när jag spelade för volymen inte var tillräckligt hög. Lite synd. Dessutom blev det rundgång där fram ett par gånger, svårt att höra då. Men jag är inte bitter och inte missnöjd på något sätt. Väldigt nöjd är jag. Även fast jag äntrade scenen genom att snubbla in på den, vilket resulterade i en stor bula med ett 1,5 cm långt hack på smalbenet och så höll jag på att välta ett micstativ när jag skulle gå av scenen.
KlantMaria.
Men nu ska jag sätta mig med lite skoluppgifter. Sen ska jag äta middag med Carro och Kalle ikväll och efter det åker jag vidare till Yllet ute i Enskede där jag ska hålla mig resten av helgen, förutom på lördag då vi ska upp till Solna och hälsa på Kix!
Sen får vi se när jag åker hem! :) Kanske stannar. ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gulligt Maria! Nu kommer du ha det minnet för alltid :P Och kanske ett ärr med :P Kramar Josefin

Anna sa...

Se det från den ljusa sidan - de kommer ihåg dig som tjejen som snubblade - sånt sätter sig i huvet på folk! Bra intro helt enkelt! =P

maria sa...

Josefin: Ja, jag kan berätta för mina barnbarn om att jag snubblade upp för scenen på café opera när jag skulle uppträda, inför 400 pers minst, och hur jag desperat försökte få tag på en liner, vid den tidpunkten (när jag har barnbarn) kommer jag nog ha berättat historien så många gånger att den är riktigt spännande! :)
anna: Det var sån tur var inte så många som såg, men jag har ju tydligen gjort någon form av intryck för har 80 lyssningar på min myspace idag..och det har inte hänt innan! så vi får hoppas de sätter sig. förresten får du faktiskt ta och fixa så jag får kolla din blogg också! :) bjud in!
kram på er båda! och alla andra.