måndag 10 november 2008


Nu har jag spelat in lite med min recorder. Så har 3 acoustic tracks på demon. Som nu håller på att brännas ut.
Såhär ser demons låtlista ut:

1. Home is where your heart is
2. Falling with style (acoustic)
3. Prettier (acoustic)
4. Home is where your heart is (acoustic)

Falling with style vet jag många gillar så tog med den därför. Prettier har ingen jävel fått höra innan så vi får väl se om den är bra eller dålig. Jag är lite nöjd med texten. Och ja, jag ville ha med en akustisk version av låten också för att ja. Det är så den är när jag spelar den. :)

Hoppas folk gillar den. Även om jag vid det här laget bara har gjort 10 stycken och mer eller mindre tänkte ge bort dem. Haha. Vi får väl se. Ska skriva ut baksidan också (som blev fel idag.. och som jag har fått göra om..). men tänkte nöja mig med att skriva ut det i en datasal i skolan med vanligt papper.
Har jag redan skrivit det här? Känner igen det? Eller kanske jag bara tänkte det. :P
ps. min syster påpekade en viss galenhet i min blick, som om jag var beredd att hoppa på någon, håller ni med?

Inga kommentarer: