tisdag 25 november 2008

worst case scenario

Nu har jag äntligen hämtat ut min hemtenta. Och jag var godkänd hör och häpna. Så just nu har jag endast en komplettering efter mig... från AUO3.. som jag borde göra...som jag ska göra.. men hela tiden lyckas skjuta på.. men om inte annat har jag ju julen på mig. Grupparbetena i svenskan och matte går som på räls så verkar som det blir lite ledigt över julen. Går det bra i pokerSM funderar jag på att dra till Canada och hälsa på söta Sanna...eller kanske drar vi till LasVegas tillsammans och firar nyår? Ja. Det är lite tankar. Det hade varit skoj.

Om jag får för mig att söka till IDOL nästa år har jag iaf bestämt mig för att sjunga Worst Case Scenario... Jag är alltid ute i såhär god tid med att bestämma vilken låt jag ska sjunga på idol-utagningarna. Men jag kommer aldrig dit konstigt nog. Får väl se om 09 är året då det blir av.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kör hårt! Om du verkligen vill kan det säkert gå bra, men egentligen känner jag att du har en helt annan klass. Din musik kommer från hjärtat och den är inte värd att släpas i skiten av ytliga idoljurymedlemmar, Förstår de verkligen hur bra och äkta du är?
Kram Din största fan

Anonym sa...

Grattis till tentan förresten!
Kram M

maria sa...

ja. men hur ska man annars bli sedd då? det är ju såhär folk blir kända nuförtiden.. men nej. som alla andra gånger lär jag nog banga den här gången också! men har bestämt låt iaf. :) tack. det känns skönt att inte ha komplettering på den!
kram