måndag 24 november 2008

aussie girl

Eftersom jag redan är klar (hör och häpna) med morgondagens seminarieuppgift, eftersom jag inte orkar ta tag i svenskan, utan tänkte göra det efter lektionen, eftersom jag har städat lite i lägenheten, framförallt bytt ut glödlampor som ska bytas (brukar ta tid när det gäller mig, idag kom jag upp i 4 söndriga innan jag äntligen tog tag i det...är dock en lampa som inte är bytt en, hade inte den modellen hemma... ) slängt skräp, diskat, och lite så ni vet, rensat i köket har jag gjort.. så har jag nu tänt ljus, gjort mig en kopp thé, satt på iTunes för att lyssna på Laakso och ska ta fram min tidning med japanska korsord. Lite mys innan dagens föreläsning alltså! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter verkligen mysigt! Jag förstår att du fröjdar dig. Varje gång jag ringt dig de senaste dagarna har jag glömt att berätta att jag har tagit hål i öronen. Modigt va? Och jag gjorde det utan att du behövde släpa mig dit. Din kära storasyster föreslog annars det, eftersom hon nog inte trodde att jag skulle våga på egen hand.
Kram M

maria sa...

Ja. Ibland måste man göra det för att varva ner tror jag! Det var mig tusan. Nu blev jag chockad. Det är väl inte april än på ett tag eller?
Blir det örhängen till julklapp då alltså?
kram