torsdag 6 november 2008

som ett paket på posten


Mycket har hänt och jag har inte orkat skriva. I tisdags glömde jag min plånbok på bussen. Tappade. Eller hur det nu gick det. Klantigt som tusan. Jag vet. Har gått och förbannat mig över detta sen jag upptäckte det igår när jag skulle till jobbet. Medan jag cyklade till jobb och hörde orden "ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med det!" Jaja. Det är väl bara att överleva. Polisanmäla förlusten. Spärra korten. Beställa nya. Gå till polisen. Allt det där. Jobbiga.

Skickade in hemtentan i tisdags och insåg idag att jag missuppfattat och missat lite.. så det lär bli en komplettering. Men det är mitt eget fel. Jag var slarvig. Vi hade genomgång. Undra varför just tisdagen var en slarvdag?

Jag är nöjd iaf. Har lyckats skaffa bibliotekskort och lånat böckerna till kompletteringen som ligger efter. Sen får jag väl komplettering på det här också. Så tar med mig den litteraturen. Och skriver på tåget. I helgen och i nästa vecka. Det kommer säkert lösa sig någon dag. Just nu är jag mer nervös över nästa onsdag. Och kommer inte ha något ID där uppe. Och inget visakort tror jag. Så vi får se hur jag kommer kunna leva. Men det kommer nog gå bra!


Fick en cool grej idag på posten, en glaspokal från svenska spel. Känns lite viktigt ändå, den där turneringen, som jag inte tog på så stort allvar. :) hihi.


Den här bilden kommer förmodligen hamna i HD inom de närmsta dagarna förresten..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så grymt snygg min sköna böna! Puss från Josefin