torsdag 20 november 2008

Anna Skipper skulle hata mig

Ser reklam för Anna Skippers du är vad du äter. Hon hade totalsågat mig och min diet. Eller kanske mer mina alla olika dieter jag haft genom året. Nu äter jag ju ganska rätt. Förutom att jag äter stekt mat och rött kött. Men man kan ju inte hålla allting inom strikta ramar. Jag har förövrigt bestämt mig för att jag är nöjd som jag är just nu... och väntar lite med de sista 18 kilona... eftersom jag inte har tillräckligt med motivation för att gå ner dem och hellre vill vara nöjd med den här vikten och stabilisera den.. Så det var nästan alldeles chockande roligt, efter att ha bestämt sig för att inte försöka gå ner mer, när jag i morse ställde mig på vågen och hade gått ner 0.8 kg, dvs 1.3 kg efter att jag kom tillbaka från Stockholm (där jag lyckats gå upp 0.5 kg..). Konstigt det där. Men trevligt. Jag tar gärna emot fler sådana trevliga överraskningar.
Förresten glömde jag skriva upp på min önskelista det jag helst av allt vill ha... ett skivkontrakt. Eller en inkörsport. Så jag får chans att jobba med musik. Men ja. Det kanske jag måste lösa själv. Har tagit kontakt med musikhuset i Växjö.. ska se om jag kan få spela där någon dag..hörde de har singer/songwritermåndagar. Sen får vi se.
Nu ska jag jobba, sen ska jag och Josefin till Pudas ikväll. Och vet ni vad? Imorgon blir det en fredagsfavorit igen. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Eller så kommer du och väger dig på min våg, då väger du säkert 5kg mindre än vad du gör nu :P Haha. Ses snart baby! Smack