lördag 29 november 2008

pokerSM

Spelar nu och det går inte helt fel. Ligger ganska bra. Men det har ju bara gått 1 timme och 40 min. 2092 är med från början. Nu är kanske 1600 kvar. 200 får betalt. Här är mina delmål:
Komma på topp 1000
Komma på topp 500
komma på topp 200 (betalt)
Komma på topp 100
Komma på topp 50
Komma på topp 25
Komma på topp 10
Komma på topp 5
Komma på topp 3
Komma på topp 2
Vinna skiten.

Om jag får ut mycket pengar ska jag
1. Skaffa körkort
2. Betala av CSN (eller lite av det..)
3. Resa
4. Köpa en ny garderob
5. Spara pengarna tills jag flyttar ifrån studentlägenheten och ut i verkliga livet för att köpa möbler

Nu börjar min fantasi skena iväg. Men så är det. En miljon kan man vinna som mest. Nästan. Och det är ju inte helt fy skam! :) Men jag tror inte jag vinner. Men jag hoppas få en betald plats iaf.

Håll era tummar!

Inga kommentarer: