onsdag 12 november 2008

kapsylöppnare

Nu sitter jag på Operan. Inte mycket mer med det. Scenen håller på att byggas. Hade fått mail om att 12.00 prick var alla tvugna att infinna sig på plats. De har inte ens välkomnat oss eller något. Det är lite segt. Kunde tagit 5 minuter och ge oss information så man kunnat gå på stan eller något. Vid halv ett sa de att vi drar igång halv två. En timme tänkte jag. Nej, det är det inte värt. Men tydligen hade det varit det för nu är klockan 2 och ingenting har hänt. :/ Men egentligen tycker jag inte så synd om mig själv. Har fått frukt och Loka.. ingen mat dock..som utlovat. Menmen. Har suttit med japansk korsord. Så det är ganska okej ändå. Känns lite tråkigt bara att sitta själv. Men sen kommer ju en massa. Har ju iaf 15 pers på min gästlista.. :) Även om jag tjuvlyssnade på något annat band som dragit ihop typ 40... Hm.. Inte så bra med 15 då. Men det är ju 6 pers å andra sidan, jag är ju själv, så det är okej ändå. :)
Min iTunes vill dock inte funka så jag har lite tråkigt.
En annan rolig incident. De serverar loka, i glasflaskor, men ingen kapsylöppnare. Och alla de här coola rockbanden öppnar så klart med snusdosor/ringar/nycklar you name it. Jag försökte ge mig på det. Såg nog väldigt ocoolt ut. Tillslut lyckades jag dock. Men då var det ingen som såg. Tror nog alla såg när jag satt och försökte och gav upp. Men jag fick iaf den kolsyrade drycken ur flaskan! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

LYCKA TILL!!!!!!
PUSS OCH KRAM!!!!!! Mamma

Anonym sa...

Jag sitter här och är alldeles nervös! varför kan de inte ha live-sändning på nätet???????

Lycka till igen!!!!!!
Mamma