tisdag 11 november 2008

tågbiljett

jag ska packa. leta reda på mitt minneskort som jag lyckats städa bort... annars har jag ingen kamera att ta kort med när jag är där uppe i stockholm. eller jo. det har jag ju. men inte så många kort som får plats! I'll find it. Nu följer jag med spänning buden på tradera. Har en biljett som det ser ut nu, en biljett för 105 kr. Problemet är att jag inte har någon pinkod till mitt bankkort. Men jag hoppas det ska kunna lösa sig ändå! Jag hoppas på en billig resa till Stockholm. Eller ja. Jag tycker iaf 105 kr är billigt. ;P Väntar och hoppas ingen budar över mig!
Vi får se hur det kommer gå. Jag kommer sitta här till 13.14 och hoppas.. sen kommer jag börja packa ordentligt. Men har faktiskt redan börjat. Det här blev rörigt. Jag hoppas ni står ut. Jag är så uppspelt. Det ska bli så kul. Ska träffa en massa kompisar som dragit sig upp till Stockholm. Och framförallt ska jag ju riva av låten så jävla bra att ingen någonsin hört en så bra version av den innan...sen är skivinspelningen min. ;P

Inga kommentarer: