söndag 2 november 2008

tågblogg

Hann med tåget. Fastän det första var försenat och jag bara hade 7 minuters bytestid. Men jag hann med. Skönt. Är ganska trött. och orkar egentligen inte skriva tenta. Vet att jag kommer tycka det är intressant och att det kommer gå snabbt när jag väl sätter mig med det. Men det är så mycket annat jag vill göra. På onsdag är det konsert. Då ska jag sjunga en låt för klassen. Sen måste jag skriva en komplettering. Funderar på att ställa in jobbet nästa tisdagkväll och åka upp till sthlm på kvällen istället. Så jag känner mig fräsch och pigg på onsdagen. Men då måste jag få tag på kusinen eller någon annan att sova hos en dag tidigare. Men det är bud på det. Min bror följer nog med mig upp till stockholm. Så trevligt. Och idag är det bara 10 dagar kvar. Hur fan.. jag skulle nog aldrig klara av att göra sånthär på riktigt. stå på scen varje dag. och sånt. Det är nästan tur om jag inte vinner och inget händer. Har mailat SMP och HD iaf, hoppas de gör repotage om mig. Vi får se. Men nu får jag väl snart sluta vara nervös. Det är ju bara 3 minuter det handlar om. 3 fjuttiga, ynka minuter. Hur mycket kan hinna gå snett på den tiden?

Inga kommentarer: