fredag 21 november 2008

fredagsfavoriten

veckans
MUSIK: Nickel Creek - Lighthouse
TEXTRAD: ”Hey professor, professor, I'm not a student, I'm meant to be an artist."
OUTFIT: Min lila klänning och turkosa halvkofta.
HAPPENING: en väldigt tråkig och platt vecka. Kanske pudas igår var höjdpunkten? Eller var det onsdagens lektion?
TREVLIGT: att jag fick massor av inspiration på lektionen i onsdags. Vi hade en föreläsare vid namn Nils-Petter som bl.a. jobbar med Anders Bagge och Cajsa-Stina Åkerström. Tipsade om mycket musik och nya vinklar att lägga upp låtar på. I like!
OTREVLIGT: allt detta jävla plåtter med grupparbeten. Kan inte läraren bara dela in oss i grupper och sen så behåller man dem?
SMART: Cyklade till och hem från Pudas igår fastän det var kaaaallt.
OSMART: att inte göra så mycket skolarbete och bara slappa de senaste dagarna. Blir plugg i helgen istället!
SYND: Jag har officiellt slutat äta nyttigt. Fast äter fortfarande nyttigt. Så är ganska nöjd. Fast borde lära mig skära ner på den mörka chockladen!
ÅTRÅ: En plats i sång/performance-kursen
SAKNAD: Stockholm.
SE FRAM EMOT: Snart är det JUL!
MISS: veckans köp har tydligen hoppat ut.. de senaste två veckorna utan jag märkt något.. om ni har en bra kategori att fälla in istället som märks ifall den skulle försvinna kom med förslag?!

Inga kommentarer: