lördag 29 november 2008

lördagslistan egentligen fredagsfavoriten

veckans
MUSIK: Timo Räisänen - Creep
TEXTRAD: "Men din blick var mörk och märklig där du stod på den trasiga mattan bredvid okända skor."
OUTFIT: Svarta jeans och gröna håkantröjan.
HAPPENING: att jag klippte lugg eller att jag blev iväglurad på Synthkväll kanske? ;P
TREVLIGT: att jag kanske ska få en deluxespelning.. :)
OTREVLIGT: ruskväder. usch.
SMART: de gånger jag gör skolarbetet i tid
OSMART: att jag alltid glömmer och säga till på jobbet när jag ska iväg så jag får gå och prata med dem och ge dem extrajobb.
SYND: Naturgodis är veckans stora synd. Usch.
SAKNAD: Varmt väde
ÅTRÅ: Födelsedag, presenter, julafton och konserter i massor!
SE FRAM EMOT: pokerSM
MISS: Martin och Helens konsert i torsdags. Och så missar jag pudas 25års firande ikväll. Det hade kunnat vara skoj egentligen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är en deluxespelning? Låter spännande! Är det i kväll du ska spela poker? När börjar det? Har varit nere i källaren och lyckats lokalisera nästan alla dina grejer som jag ska ta med på fredag. Dessutom hittade vi en kasse med LP-skivor i gamla huset. Det måste vara dina. Bl.a. Håkan Hellström och Emil Och Griseknoen. Låter det bekant?
Kram M. LYCKA TILL!!!!!

maria sa...

Jaha. Du kunde ju sagt att det var LP skivor när du ringde. Då hade jag vetat vilka du pratade om. DE ÄR MINA! :) Trodde du pratade om vanliga skivor. En deluxe spelning är en spelning på café deluxe i växjö. En tjej jag gör grupparbete med känner ägarna, och när hon googlade mig på eniro för att få mitt nummer fick hon nys om att jag spelade och skrev låtar. Så hon ska få en skiva med låtarna av mig i utbyte mot att hon ska prata med utestället om att ev. ha en spelning med mig. :) kram