söndag 23 november 2008

luggad


Då har helgen gått. Utan motivation som vanligt. Har inte pluggat något alls. Tittat lite på uppgifterna. Thats it. Dumt. Mycket dumt. Istället har jag roat mig med musik, internet, ljus och thé, poker, julkalendrar, japanskt korsord och faktiskt något så nyttigt som disk och tvätt. Arbetet med att tömma mitt badrum på dubletter av produkter fortgår också.

Dessutom fick jag idag ett infall, som jag brukar få när helgen är alldeles för full av tristess, att jag skulle klippa lugg. Said and done. Det är hellugg men den är sne. I like it. Faktiskt. Men vi får se om jag tycker om den lika mycket imorgon bitti. ;)

2 kommentarer:

FRIDA sa...

Oj vad modigt!

Jag önskar att jag kunde ha lugg men alla försökt har varit förgäves. Jag ser ut som ett skogstroll och experimentet följs alltid av några långa månaders vänta på att håret ska växa ut igen.

Kram Frida

maria sa...

Modigt eller dumdristigt får man välja själv. För det första krävs det en plattång. Och vi vet ju alla att mitt hår växer som ogräs så att vänta på det att växa ut tar väl kanske...2 veckor. ;) max.