lördag 1 november 2008

klister

Japp. Så var det. Idag var det nog sista gången jag satte foten i mitt barndomshem. Aldrig mer. Det är lite sorgligt. Vemodigt. Men ändå skönt på något sätt. Nu försöker jag komponera ihop en hemtenta men får inte mycket gjort. Får snart skärpa mig. Efter att vi varit och städat idag så åkte jag och mamma en sväng till la Familia i hyllinge. Där fick jag frossa i kläder och valde tillslut ett par svarta jeans, en grårutig klänning och ett svart midjeskärp att ha på konserten. Enkelt, modernt och snyggt. Tror det är bra. Om jag bara får lite energi ska jag och syster fixa ett omslag till låten. Jag åker ner till lund nästa vecka och spelar in den hos frida och antonio. Så jag har en demo med mig på plats. Den kan väl även finnas till salu i växjö I guess. Bara att höra av sig, Frida, Sofia och Josefin har första tjing! :) Undra hur många man ska tänkas göra?
Ge mig energi. Jag är så trött.

Inga kommentarer: