onsdag 3 juni 2009

vad jag gör istället för att opponera - se på mig nu, vad tycker du?

jag fokuserar. på allt. utom det jag ska. fast det är både bra och dåligt. eller. jag borde inte fokusera på det heller men just nu fokuserar jag på markus. och youtube. och jag har hittat charmen i att ladda upp mina musikvideor online. så nu har jag laddat upp se på mig nu från siesta! snart kommer även den som dör får se / jag är en vampyr upp på youtube också. sen kommer 4 kentlåtar och 1 håkanlåt. tufft. datorn kämpar. och jag spelar lite gitarr. gamla låtar. kodade låtar. om pojkar. som jag ville dela mitt liv med. en gång. när jag var ung och naiv. och trodde de ville samma sak. jag känner att jag låter lite bitter. så kanske ska sluta skriva. och så tycker jag ni trycker på play.

Inga kommentarer: