torsdag 11 juni 2009

unstoppable

Dag 1 av 28 (35?)

Jag har inte bestämt än. Ska försöka köra 5 rena veckor, men jag vet att det är svårt, så det kanske bara blir 4. Jag har iaf klarat av dagen med bravur. För lite vatten kanske.
Men annars så.
Har just fått reda på att jag fått jobb, det känns så himla skönt att veta vad jag ska göra i höst! Underbart!!
Dessutom är cuppsatsen klar och förhoppningsvis godkäns den imorgon. När den blivit godkänd kan jag ansöka om examensbevis. Såååå härligt! :D
Allting tycks gå min väg och på måndag ska jag prata med chefen om löneförhöjning/uppsägning av mitt sommarjobb. Tycks vara en himla dålig kombination under samma möte. Men ja. Det är ju så det är. Jag ska förklara situationen för henne. Men det känns skönt att inte behöva jobba hela sommaren! :)
Jag ska med Pernilla och Helena till Rhodos, och går det som tänkt så kanske jag får en relativt bra beachkropp... eller iaf inte helt degig. Shakerna känns som det kommer gå vägen. 5 veckor, here I come! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS! Jag är jättestolt över Dig och glad för Din skull så klart! Kram och Lycka till!
M