fredag 12 juni 2009

it's a damn flow and I like it!

Efter regn kommer solsken sägs det. Jag tycker solskenet är framme redan nu innan det slutat regna!
Igår: jobb, 85% med det löneanspråk jag hade lagt.
Idag: C-uppsatsen godkänd, tryckt och inrapporterad, ska bara vänta på att ladok godkänner sen kan jag ansöka om examen!
Dessutom är det dag 2 och fastän jag är mäkta sugen på något att sätta tänderna i är inte shakerna äckliga att dricka och gör mig inte hungrig. Det känns bra. Det känns som det kommer gå. Det känns som om världen ligger för mina fötter och jag kan ta för mig vadän jag vill.

Det är härligt.

Jobbet i sommar känns också överkomligt, eftersom jag bara kommer gå med på att göra det i 1 månad. Mohaha. Sen är frågan om jag ska unna mig att åka på semester till Rhodos med Pernilla och Helena, för det kostade en del mer nu än när de beställde. Det är surt. Det går inte att ställa in en extrasäng i deras rum, eller något annat av de dubbelrum som är obokade den veckan, så resan skulle gå på 7800, nästan 3000 mer än vad Pernilla och Helena La. Är det värt det? Det hade ju varit himla skönt att komma iväg och jag är ju nästan värd det. Men det är dyrt. Men jag har råd. Men jag vet inte. Jag har inte bestämt mig än. Kan jag inte vinna en resa sådär också? Om någon gång i livet borde det ju vara denna veckan, verkar vara en riktig turvecka! ;P

Nu ska jag dricka upp min shake, borsta tänderna (för andedräkten är inte skoj) och dricka vatten. Jg sköt upp tvättandet tills imorgon, kom på jag inte har sköljmedel, så det blir väl pokerkväll i marias lägenhet. :)

Inga kommentarer: