tisdag 2 juni 2009

dag 2 i sista skolveckan - presentationsdag

Igår var det ganska lungt. Idag är det värre. Jag har varit på 4 presentationer på förmiddagen. Ska på två till i eftermiddag. Plus att jag om mindre än en halvtimme ska hålla i min egen presentation! Och ja, jag är nervös. Tänk om inga kommer och lyssnar, tänk om de inte förstår vad jag pratar om eller tycker mitt arbete är dåligt. Usch och tvi. Sen blir det hem och städa. Ska iväg och skriva ut arbetet jag ska opponera på och börja stryka under det lite. Sen imorgon tar jag examen! :) Och efter det blir det god mat på akropolis. Me like. Sen är det kårstyrelsemöte på kvällen. Sen på torsdagen har jag slutseminarium. Efter det ska jag på jobbintervju. Sen är det middag med gamla och nya kårstyrelsen. Sen på fredagen åker jag till Jönköping där jag träffar bror. Sen åker jag till Stockholm. Går på kusin Calles studentskiva i Ekerö. Sen åker jag ut till Kista och festar med Mackan, Lotta, Ylle och Annette. Sen åker jag till Enskede och sover hos Ylle. Sen åker vi vidare till Malmköping på lördagen där kusin Alexandra tar studenten. Sen åker jag med till helsingborg tror jag. Sen solar jag på stranden i några dagar innan jag åker tillbaka till Växjö där jag hoppas det äntligen finns någon som vill fira min examen med mig. ;P Sen börjar jag jobba. Men det är mycket nu! :P

Inga kommentarer: