måndag 8 juni 2009

en sommar till

Nu är det officiellt. Jag har sommarlov. Fram tills på måndag. Då jag börjar med mitt sommarjobb. Kompletteringarna som jag lovat att ändra på efter opponeringen är färdiga och jag kan ta det lungt i några dagar nu utan att skämmas. Det blir shaker i sommar igen. Jag satsar på 25 kg. Börjar nog inte förrän på torsdag. För jag har lovat att fika en sista gång med Pernilla.
Jag har ingen lust att sommarjobba i sommar. Så här mycket olust till det har jag nog aldrig haft.
Får ringa min kära arbetsgivare imorgon och diskutera min lön iaf. Annars så. Jag orkar egentligen inte. Vill hellre ta körkort och njuta av sommaren.
Stockholm var trevligt och det var väldigt skoj att träffa kusinerna och yllet och lotta!! :)
Nu är det poker + att jag ska få hem mina fina pulverpåsar ikväll. NICE!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Maria du ska ner till 79kg och jag ska ner till 62kg sen är det bara bonus!!!!! Du fuskar och börjar innan mig ser jag ;) Haha ringer lite senare! Puss Josefin