lördag 16 maj 2009

need I say more then: Im bored

* Svara på alla frågorna


* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
* Låt personen som utmanade dig veta när du har svarat på utmaningen

Vad gjorde du för tio år sedan?
För 10 år sen måste jag ha varit 14 och jag måste ha gått i 8an. Den sommaren kommer jag ihåg specifikt, jag bröt foten på våren och gick i pjäxa halva sommarlovet. Vi skulle cykla till Ven men jag fick inte följa med klassen för det inte riktigt funka. Jag komfirmerades för 10 år sen. Min storasyster var först ut av syskonen att ta studenten för 10 år sen. Charlotte Perelli (då Nilsson) vann Eurovision Song Contest den dagen jag bröt foten. Och eftersom det är snart måste det ju varit ungefär då. Dessutom var det Rock i dalen den kvällen. Och någon dag efter var det avslutning med volleybollklubben och jag kunde inte gå eftersom jag hade så ont. :(

Vilka fem saker finns på din Att göra-lista idag?
1. Ta mig upp ur sängen
2. Städa klart inför festen
3. Tvätta och hänga in mina kläder
4. Skriva lite på uppsatsen om det finns tid
5. Festa och se på ESC med Josse och vem som vill


Ställen du bott på?
1. Husarliden, Örkelljunga
2. Seminarievägen, Växjö
3. Stadium Apartments, Duluth, Minnesota
4. Tuvanäsvägen, Växjö


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala av mitt studielån
2. Fixa körkortet
3. Skaffa lägenhet/hus
4.Spela in en skiva, hyra producenter och skit
5. Bjuda alla mina vänner och familj på en jävla resa

Inga kommentarer: