torsdag 21 maj 2009

Färdig

Eller färdig och färdig. Men jag behöver inte skriva mer för tillfället. Rättning och sågning och allmäna kommentarer är nu på väg och sedan bearbetning och förhoppningsvis inte så mycket mer jobb. Men 25 sidor fick jag i alla fall ihop. Jag hoppas jag får bra kommentarer. Hoppas.

Jag har faktiskt skrivit hela 4 sidor på mitt projekt. Vi får se om det blir något alls. Jag vet bara att det ska komma fram en stor smäktande hemlighet, men jag har inte riktigt kommit på vad. Men det ska vara något lite hemskt. En sekt, manipulering av svaga människor eller mord kanske kommer ingå. Jag har inte bestämt. Om det någonsin blir något fullständigt av det. Jag kanske blir som han, var det Michael Douglas?, i Wonderboys. Skriver och skriver och skriver men hittar inte på något sätt att avslut på historien på. Men det var länge sen jag skrev såhär. Så jag vet inte om jag kan längre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter verkligen spännande! Heja på! Jag ser fram emot att få läsa det så småningom. Kram M