söndag 31 maj 2009

några funderingar såhär efter siesta!

Vi fick ihop det till runt 15 band. Det är helt okej. Men vi åkte hem tidigare. För vi var skadade. Och trötta. Så istället intog vi igårkväll sivans, en sista gång, jag och Sabina. Tror vi. Men vi kan ju hoppas vi återses till hösten. Vi och sivans alltså. I alla fall. Festivalen var lyckad. Jag hade skoj. Jag fick se Markus. Längst fram. Sabina fick se Placebo. Jag också alltså. Jag fick en stubbe i handen och har lite ont. Min mobil fick bananmos på sig innan festivalen ens börjat och bestämde sig för att inte tycka det var okej. Så mobil har jag ingen just nu. Jag träffade en gammal scoutvän från Örkelljunga, flera gånger. Det var också trevligt. Jag kan vägen mellan Hässleholm centrum och Markan, festivalområdet alltså, ganska så utantill. Jag ångrar lite att jag inte såg eldkvarn. Markus hade tydligen gästspelat. Jag ångrar lite att jag inte såg dag för dag. Markus hade tydligen tittat på dem. Men man kan inte få allt här i livet. Nu ska jag snart ta min kamera och lägga in bilder på facebook från vår trevliga helg. På lite av det vi sett. och gjort. Och kort på våra skador. Och sen ska jag fortsätta med att bara slöa. Det är ju söndag. :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter sköj! Verkar ha varit en lyckad festival. Kram M

maria sa...

det var det absolut! :)

kram